استقبال از مسابقات پومسه آنلاین تکاوران، خارجی ها ثبت نام کردند

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات تحت عنوان پوم سه تکاوران به صورت رایگان برگزار می شود. در این مسابقات تکواندوکاران فیلمی از اجرای دو پومسه تهیه و ارسال می کنند. این ویدئو باید شامل هر دو پومسه با یک دقیقه استراحت بدون قطع شدن به همراه مشخصات کامل و مدارک هویتی باشد. ظرفیت ثبت نام 50 نفر در دو بخش بانوان و آقایان و در هر رده سنی می باشد.

استقبال از مسابقات پومسه آنلاین تکاوران، خارجی ها ثبت نام کردند

این رقابتها روز جمعه به صورت آنلاین با قضاوت مسابقات داوران رسمی و بین المللی از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند به صورت زنده قضاوت داوران را در خصوص پومسه اجرایی خود دیده و در نهایت نتایج مسابقات همان روز اعلام خواهد شد.

نظم ده در این خصوص به خبرنگاران گفت: این کار برای اولین بار در ایران انجام می شود و بدون شک نقاط ضعف و قوت زیادی خواهد داشت ولی با توجه به پیشرفت علم و دنیای مجازی باید کار را از یک جایی شروع کرد. ما به عنوان خط شکن وارد کار شدیم و امیدواریم شرکت کنندگان در خاتمه این مسابقات نقطه نظرات خود برای بهبود کار در دوره های بعدی ارائه دهند.

وی ادامه داد: این ویروس که در شرایط فعلی ورزش دنیا را تحت شعاع قرار داده است، ولی ما نمی توانیم به دلیل تعطیلی باشگاه های ورزشی، از ورزش مورد علاقه خود دور باشیم. تا به امروز سه تکواندوکار از چین تایپه برای شرکت در این رقابتها ثبت نام کرده و تکواندوکارانی از انگلستان و هنگ کنگ در حال ارسال ویدئو هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3198

به "استقبال از مسابقات پومسه آنلاین تکاوران، خارجی ها ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از مسابقات پومسه آنلاین تکاوران، خارجی ها ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید