از گنج پنهان تا ضرورت تحرک در طرح های ناتمام

به گزارش هیو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس در دومین سفر خود از نزدیک با مردم مناطق کم برخوردار سیستان ملاقات کرد و در جریان مسائل آن ها نهاده شد.

از گنج پنهان تا ضرورت تحرک در طرح های ناتمام

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد باقر قالیباف این منطقه از کشور را گنج پنهان دانست و از تحرک پروژه های نیمه تمام در این منطقه گفت.

مطالعه درباره ظرفیت های این منطقه و رفع کردن نقاط ضعف آن برای اجرای برنامه های کلان از برنامه های رئیس مجلس در یک ماه اخیر بوده است.

مسافت شهر های این استان بسیار زیاد است به همین علت به وسیله بالگرد راهی مناطق مختلف در استان شد و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به این مناطق نهاده شد.

ابتدا رئیس مجلس به چاه بهار رفت و از فرودگاه در حال احداث این شهر دیدن کرد. این فرودگاه 2400 هکتار مساحت دارد و قرار است در مرحله نخست 400 هکتار از آن ساخته گردد که در حال حاضر فقط 30 درصد از آن پیشرفت فیزیکی دارد.

در این بازدید مولوی عبدالواحد امام آدینه سیستان و بلوچستان هم از خواسته های به حق مردم و شرایط آن ها و موقعیت سواحل مکران در این منطقه گفت.

در ادامه آقای قالیباف راهی مناطق محروم در حومه چاه بهار شد و با مردم مصاحبه کرد.

نداشتن شناسنامه، نبود آب، برق و حتی کمبود حوض و دستشویی، و مسائل مربوط به ساخت مسکن از موضوع هایی است که رئیس مجلس در جریان آن ها نهاده شد و به مردم این منطقه قول داد که در اسرع وقت این مسائل و همچنین مشکل ساخت مسکن حل گردد.

سفر نظارتی رئیس مجلس تا سه روز همچنان ادامه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5655

به "از گنج پنهان تا ضرورت تحرک در طرح های ناتمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گنج پنهان تا ضرورت تحرک در طرح های ناتمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید